[Turkmath:1397] Re: [PROMO] Ynt: Ynt: Re: darbe girişimine ve darbeye hayır

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sun Jul 17 11:20:21 UTC 2016

(Az onceki mailim eksik gittigi icin tekrer yaziyorum)

"Serefli'" ve "serefsiz" ne demek?

Etkisiz hale getirilmis 20'li yaslarda bir erin kafasini kesen biri serefli midir.?

750 bin liralik saat hediye alan bakan ve bu bakana sahip cikanlarin seref derecesi nedir?

Para sifirlama konusu nedir?

Evinde ayakkabi kutularinin icerisinden milyonlarca dolar para saklayanlar ve bunna sessiz kalanlar, hatta alkislayanlar serefli mi yok sa serefsiz midir?

Uzatilabilir...

ZE