[Turkmath:1404] Re: (no subject)

eylem zeliha yildiz eylemzeliha at gmail.com
Sun Jul 17 12:50:09 UTC 2016

Ulke bir suru hastaliktan kurtulmaya calisiyor, bunlarin en onemlilerinden biri de irkcilik. Sen de su hastaliktan kurtulsan iyi olur.

Yoksa ne senin lanetin Fethullah Gulen’in umurunda ne de benim kinamam senin umurunda biliyoruz. Azicik mantikli konussan bu asikar cumlelere gerek kalmayacak.

Nesli karisik ne demek? Ortalama irkci biri bu cografyada bu kelimelerle ya Ermeni ya Yahudi ya da Kurdu kastediyordur.  Sen kimi kastediyorsun soyler misin?

Eylem