[Turkmath:1410] Re: (no subject)

Oguz Akbilgic oguzakbilgic at gmail.com
Sun Jul 17 14:42:58 UTC 2016

Sayin Kosan,

Darbeyi savuncak akli basinda kimse yoktur. Ayrica, bu grupta yer alan
kisilerin buyuk cogunlugunun akli basinda insanlar oldugu konusunda da hic
suphem yok. Dolayisi ile, burada zaten darbeye karsi olan ve engellenmis
olmasindan mutlu olan insanlara hitap ediyoruz. Ancak, herkesin bu darbeye
tepkilerini farkli tonlarda ifade etme ozgurlugu de vardir. Zira, benim de
dahil oldugum bircok kisi, super zeka olmasak bile, aptal da degiliz.
Dolayisi ile, bu darbecileri BILE BILE emniyet muduru, vekil, yargitay
uyesi, ordu komutani, kolordu komutani yaparak bu darbeye zemin
hazirlayanlarin kim olduklarini biliyoruz! Eminim ki siz de
biliyorsunuzdur. Ne istedilerse verenlerden bahsediyorum! Ne istedilerse
vermeyeceklerdi iste! Keske, darbeye yardim ve yataklik edenlerde
yargilanabilse.

Ozetle, bu darbeye herkesin ayni tonda tepkisini iletmemesinin nedeni,
darbenin onlenmis olmasindan kaynaklanan mutluluk ile bu darbeye zemin
hazirlamis olanlarin sutten cikmis ak kasigi oynamalaridan kaynaklanan
kizginligin ayni anda yasanmasidir.

Sevgiler ve Saygilar

Oguz Akbilgic

--