[Turkmath:1424] Fwd: Fwd: Re: (no subject)

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jul 17 17:13:41 UTC 2016

Haklısın Yılmaz . . .

Gavur ellerin gavuru olan Rifat Serdaroğlunun  adı çıkmamış . . .

Zaten böyle bir yazıyı kaleme almaya benim gavurluğum yetmez Yılmaz . . .

Bu vesile ile yazının Müellifinin Rifat Serdaroğlu olduğunu bütün site
sakinlerine özürleri,m ile bildiriyorum . . .

İkazetmek le iyi ettin Yılmaz . .  sanada Teşekkürler ediyorum