[Turkmath:1432] Re: Ynt: [itu59insaat] Fw: Baykal'ın Tweet'i

Ulug Capar ucapar at sabanciuniv.edu
Mon Jul 18 08:10:35 UTC 2016

Sayın Tamer Koşan,

Ahlak anlayışınızı takdir ediyorum. Fakat siyasilerin performanslarını
özel hayatları ile değerlendirmek çok yanlış. Yani matematik dille
diyorsunuz ki

(x eşini aldatır) =======>  (x vatana da ihanet eder)

Bu gereksinmeye (implication)  dünya kadar ters örnek var.
Örneğin Fransız cumhurbaşkanları Mitterand, Sarkozy, Holland , hepsinin
evlilik dışı sevgilileri vardı, hepsi vatan haini idi !

TBMM de vatan hainleri ile dolu! Çünkü çok sayıda milletvekilinin
kumaları, ya da imam nikahlı ikinci, üçüncü eşleri var !

Deniz Baykal'ı başka yönlerden eleştirirseniz ona varım.
Baykal CHP'nin halktan uzak, elitist imajını yıkamadı.
Bugün nüfusumuzun 1/5, belki de 1/4 ü büyük şehirlerin varoşlarında
yaşıyor. Eski sol terminoloji ile bunlar lumpen proleterya , yani ya
işsiz, ya da   gizli işsiz , üretime katkıları yok denecek derecede az
bir kitle.
  Büyük şehirlerin daha modern, batılı
yaşantıları içinde benliklerini koruyabilmek için doğal olarak
muhafazakar  değerlere bağlılar. Bir siyasi partinin seçim
kazanabilmesi için bu kitleye,
varoşlara inebilmesi mutlak gerekli. Deniz Baykal bırakın varoşlara inmeyi,
Ulus'a bile gidemedi !

Tabii bir de sevgili Yılmaz Akyıldız'ın imasına atıf yapmak lazım.
Bugün başımıza gelenlerin nedeni Baykal değil mi ??!! (RTE 'ye siyasi
haklarını iade ederek)

Saygılar,

Uluğ ÇAPAR