[Turkmath:1451] Re: [Tmd-uye: 1231] EMS'ten iki haber

Tuna ALTINEL altinel at math.univ-lyon1.fr
Wed Jul 27 10:01:01 UTC 2016

Merhabalar,

Betül Tanbay'ı yeni EMS görevi dolayısıyla tebrik ediyorum.

Daha önceki mesajlarda duyurulan, Türkiye'li matematikçilerin
üretimlerini ödüllendiren IMU grup yükseltmesinde
emeğinin geçtiğini, EMS'in haksızlıklar karşısında uyarı yapan mesajının
kaleme alınmasında Betül'ün yarattığı duyarlıkların da
etkili olduğunu tahmin ediyorum. Emekleri için teşekkür ederim.

Hepimize kolay gelsin,

Tuna Altınel