[Turkmath:1365] Re: ODTÜ Matematik Bölümü patır patır dökülüyor... Halbuki Mevsimlerden hala İlkbahar!

Avci, Recep avci at montana.edu
Sun Jun 26 08:15:24 UTC 2016

Yilmaaaz

Yas gelmis geciyor eskiler yenilere yer vermeli. Sen olaya dokulme acisindan degil bir yenilenme bir evolution acisindan bakacaksin. Bizler yerimizibirakacak nesli yetistirmekle gorevliyiz.

Ben yerime gececek kisiyi 6 aydir ariyorum. 54 muracaat oldu birine teklif yaptim kabul etti. 4-5 sene sonra dizgin ona gececek

Hayatin en ilginc ve trajik carki iste bu

Sen domates biberine focus ol artik

Recep

Recep

Sent from my iPhone