[Turkmath:1146] Re: Kivanc Ersoy imza kampanyasi

Tuna ALTINEL altinel at math.univ-lyon1.fr
Thu Mar 17 23:17:23 UTC 2016

Sayın Liste Üyeleri,

İlk mesajımda da yazmış olduğum gibi fikir ve ifade özgürlüğü
demokrasiyi savunan bütün insanların ortak paydasıdır.
Bu ortak payda tecavüzlere karşı amasız fakatsız savunulmalı, bu
savunmanın gerektirdiği talepler açıkça ifade edilmelidir.
Kıvanç Ersoy, Esra Mungan ve Muzaffer Kaya ortak paydamıza yapılan ağır
bir tecavüzün sonucu olarak demir parmaklıklar
arkasına gönderilmiştir.

TMD tarafından imzaya açılan metin fikir ve ifade özgürlüğüne yapılan
ağır tecavüzü açıkça kınayamadığı gibi, buna karşı
yapılması gereken en temel talebi, yani meslektaşlarımızın serbest
bırakılmalarını isteme cesaretini de gösterememektedir.
Bu metni izleyecek olursak içinde olunan üzücü durumun sona ermesini
beklemekle yetineceğiz. Fena halde susadıkları
belli olan tanrılar meslektaşlarımızı ağırlaştırılmış mühebbete mahkum
etseler, demek bir ömür boyu sabredeceğiz!

Demokrasiyi, fikir ve ifade özgürlüğünü savunan, buna tecavüz eden
devlet terörünü açıkça eleştiren bir insan
olarak bu metni imzalamayı reddediyorum. Sessiz kalmayacağım,
mütecavizle saf tutmayacağım.

Saygılar,

Tuna Altınel