[Turkmath:1150] Re: [Tmd-uye: 1084] Re: Kivanc Ersoy imza kampanyasi

Betul Tanbay tanbay at boun.edu.tr
Fri Mar 18 06:06:13 UTC 2016

sevgili Tuna,

hiddetini anliyorum. 1948 yilindan beri tum ulkenin matematikcilerini
hem ulkede hem dunyada temsil eden bir dernek adina tek tek hissiyatimizi,
kizginligimizi tatmin edecek tonda bir metin yazmak mumkun mu bilmiyorum.
bizler dikkatli okuyuculariz. metin kanimca savunduklarini savunuyor,
talep ettiklerini talep ediyor. yargi adina konusmak, kendini
yargi yerine koymak bugun en buyuk elestirdigimiz konu.

haklisin pek cok kelimelerin ici bosaldi, ama "uzucu" hafif bir kelime
degil.

bence birlikte durma zamani. bu saglam bir ortak payda bulmak
demektir. saglam ortak payda hepimizi tek tek tatmin etmeyebilir.
guc, su anda hukuksuzluga karsi birlikte durmak, varsa kurumlarimizi
kullanmak. kendimizi tatmin etmek degil. kurum olarak bir olayin
karsisinda durmak biraz daha sakinlik gerektiriyor.

 "guclu" bir imza kampanyasi su anda metinde degil, imzacilarin sayisi
ve genis yayiliminda saglanir.

tabii ki herkes istedigi baska metinleri yazabilir, bunun
TMD'nin baslattigi kampanyayi bir miktar zayiflatabilecegini
dusunmek gerekir. bu zayiflatmanin kime faydasi olacagini gozden
gecirmek gerekir. metni elestirmene saygim var, ikinci ve daha guclu
bir kampanya baslatmaya degecek farki yaratacagin bir metin
yazar misin bilmiyorum . metni elestirmeni, ama yine de
Turkiyedeki sartlari, korunmasi gerekenleri anladigini ve imzaladigini
soylemeni arzu ederdim. karar elbette senindir.

sevgiyle,
betul