[Turkmath:1156] [Fwd: Petition for Kivanc Ersoy]

Mahmut Kuzucuoglu matmah at metu.edu.tr
Fri Mar 18 16:56:49 UTC 2016

Sayın Liste Üyeleri,

Kıvanç Ersoy benim hem Yüksek lisans hem de doktora öğrencim idi.
Kendisinin ne kadar iyi bir  matematikçi olduğunu anlatmayacağım. Sadece
çok üzgün olduğumu söyleyip, bir an önce özgürlüğüne kavuşmasını diliyorum
diyeceğim.
Aşağıda bizim beraberce katılmak için, iki ay önce  bilet aldığımız
Italya'nın "ISCHIA Group Theory 2016" konferans düzenleyicilerinin
internetten öğrendikleri haber üzerine hem bana hem bütün katılımcılara
gönderdikleri mesajı aynen iletiyorum. Kıvanç'ın yaptığı  matematik
hakkındaki yurt dışındaki hocaların yorumlarını da size bırakıyorum.

  Aşağıda Kıvanç mezun olduktan sonra Salerno üniversitesinde beraber
çalıştığı hocalarının ve arkadaşlarının başlattığı imza kampanyası ve
yorumların web adresi var.

Hepinize iyi akşamlar dilerim.
Mahmut