[Turkmath:1173] Re: [Tmd-uye: 1087] Re: Kivanc Ersoy imza kampanyasi

Nurettin Caliskan caliskan_n at yahoo.com
Fri Mar 18 15:48:18 UTC 2016

Kıvanç Ersoy imzacılar arasında ilk tutukluluk yaşayan arkadaşımızdır. İfadeye çağrılan, sorgulan  bu dernek üyesi bir çok arkadaşımız aynı halleri yaşayacak durumdadır...  Yalnızca tutuklu bulunan üç arkadaşın değil, bu durumu yaşama olasılığı olan diğer arkadaşlara da destek vermek yanlısıyım.
gönlüm taraf olan bir metnin altına imza atmak...
yine de birlikte oluşturulan bu metni de imzalıyorum
Nurettin Çalışkan