[Turkmath:1177] Re: [Tmd-uye: 1099] savunmalarin kayit altina alinmasi

Prof.Dr. Unal Ufuktepe unal.ufuktepe at izmirekonomi.edu.tr
Wed Mar 23 07:38:16 UTC 2016

Hayirdir Zafer Hoca? Bir bu eksikti:
Hayatin her alaninda kayit altin da degilmiyiz zaten?

USA de boyle bir durum yoktu benim donemimde. Kontak halinde oldugum USA deki  iki uc universitede halen boyle birseyin olmadigini biliyorum.
PhD nin kayit altinda olmasi, Tez ve ona onay veren bes juri uyesinin imzasidir bence. Gerisi detay, onda da iblis gizlidir :-)

Selam ve sevgiler

Unal