[Turkmath:1194] Kivanc'tan mektup

Turk Matematik Dernegi tmd at tmd.org.tr
Tue Mar 29 11:16:30 UTC 2016

Degerli Liste Uyeleri,

Su anda tutuklu bulunan Kivanc Ersoy'un biz meslektaslarina yazdigi kisa
mektubu ekte paylasiyoruz.

Turk Matematik Dernegi

===================

Degerli Arkadaslar,

Bildiginiz gibi 15 Mart 2016 tarihinden beri, baris istedigim icin tutuklu
olarak cezaevindeki bir meslektasinizim.

Bizler bilim insani olmanin insana toplumsal sorumluluklar da yukledigini
Cahit Arf'tan, bu sorumluluklarin bedelini odemeyi, onur ve metanetle
karsilamayi Cemal Koc'tan ogrenmis bir matematikci kusagiyiz.

Hepinize desteginiz icin tesekkur ederim.

Bana mektup yazabilirsiniz. Adresim Silivri Kapali Cezaevi.

Burada matematik calisabiliyorum. Bana mektuplarinizla beraber gruplar
teorisindeki yeni makaleleri de gonderirseniz memnun olurum.

Sevgiler, selamlar.

Kivanc Ersoy