[Turkmath:1278] Re: Vefat Haberi

Allaberen Ashyralyev aallaberen at gmail.com
Wed May 4 12:05:14 UTC 2016

Saygıdeğer Arkadaşlar!

Değerli Prof. Dr. Aydın TİRYAKİ hocanin vefatını derin bir üzüntüyle
öğrenmiş bulunuyorum. Allah mekanını Cennet etsin,ailesine ve sevdikılerine
sabırlar versin. Nur içinde yat sevgili kardeşimiz.  Kendisi  ile ilk
olarak Ankara olduğu zamanında tanıştım.  Bu bağlantımız Kendisi ile O'nun
desteği ile yapılan akademik açıdan çok önemli DE Seminerleri  boyunca ve
konferanslarda devam etmiştir.

Türkiye'de matematiğin ilerlemesinde Prof. Dr. Aydın TİRYAKİ hocanin çok
büyük katkısı olmuştur. Bu açıdan bizim için çok büyük bir kayıptır.
Hepimizin başı sağolsun.
Prof. Dr. Allaberen ASHYRALYEV