[Turkmath:1299] [Tmd-uye: 1152] ulkemin doktora tezi ve savunmasi

Bubba Altan bubba_altan at hotmail.com
Sun May 8 12:14:10 UTC 2016

Evet, tamamen katılıyorum, problemin akademik çerçevenin çok dışında olduğu, "tepelerin" ardında olduğu çoktan beri belli ama hiçbir şey yapılamıyor.

From: yilmaz.akyildiz at gmail.com
Date: Sat, 7 May 2016 21:45:56 +0300
Subject: Re: [Tmd-uye: 1152] [Turkmath:1264] ulkemin doktora tezi ve savunmasi
To: bubba_altan at hotmail.com
CC: huseyin.eginc at listweb.bilkent.edu.tr; zafer.ercan at listweb.bilkent.edu.tr; tmd-uye at listweb.bilkent.edu.tr; turkmath at listweb.bilkent.edu.tr; tansu.kucukoncu at yahoo.com

yaşananlar sadece yanlışlar olsaydıdüzeltilmeleri kolay olurdu.korkarım yaşananlar, düzeltilebilecek yanlışların ötesinde, matematiğin de dışına taşan, etik sorunlar içeriyor...yine geldik mi deve nin söylemesine:"nerem doğru ki..."buna bir de "balık baştan kokar ı da eklesek mi?"...

Açıkça görüldüğü gibi hala "sizler, bizler" çağını yaşıyoruz. Ancak ve ancak, yanlışlar önlenerek doğruya ulaşılabilir.