[Turkmath:1302] Re: [Tmd-uye: 1158] Çakılarası Matematik Köyü

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
Tue May 10 07:10:39 UTC 2016

Merhabalar,

Çakılarası'nı, çalışmaların neredeyse yeni başladığı bir sırada, iki
yıl kadar önce ziyaret etmiştim. Şimdi fotoğrafları görünce ne kadar
çok emek verildiğini anlıyorum.

İnsanlar şehirlerden azıcık uzaklaştığında her şey daha kısa sürede
samimiyet kazanıyor sanırım. Çalıkarası da buna müsait bir yer.  Nesin
Matematik Köyü çok şey kattı, katmaya devam ediyor insanımıza,
bilimimize, umarım Çakılarası da yeni bir nefes getirir.

Çok güzel çalışmaların, toplantıların, konuşmaların yapılacağı bir yer
olmasını dilerim.

Görüşmek dileğiyle.

Ayhan DİL

--