[Turkmath:1329] Türkün Elektrodinamik le İmtihanı

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun May 29 08:29:55 UTC 2016

sevgili arkadaşlar,

akın geçmişde fizik camiası bir ölüm haberi aldı:
https://en.wikipedia.org/wiki/John_David_Jackson_(physicist)

Bir türk dostu olan Jackson'un kitabı"Classical Electrodynamics"
​in fiziğe bulaşmış ​
pek çoklarımızın hayatında önemli bir yeri vardır. ben bu hususta bir dosya
hazırlamak yoluna koyuldum, ismini de "*Türkün Elektrodinamik le İmtihanı*"...
(*)  koydum...

gurubumuzu takip eden matematiksel fizikçilerimiz yanında fizikçi ve
mühendislerimizin de olabileceği varsayımı ile bu dosyanın ilişikdeki şu
anki halini sizlerle paylaşıyor ve onu daha da zenginleştirmek için anı ve
yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürlerimle
​,​
y.a.

Not: Burhan Cahit Ünal Hoca
​mız​
ile konuştum: 0535 967 6331
yazımı kendisiyle paylaşmak istedim ama e-posta kullanmıyormuş..
​dosyanın son halinin
 kağıttan kopyasını ilerde şu adresine göndereceğim:
PK NO. 60
DATÇA
48900 MUĞLA
Gördüğünüz gibi Hocamız Can Yücel in köyünde yaşıyor ve 87 yaşında.
"daha çok gençsiniz" dediğimde "gitmeye hiç niyetim yok! "dedi...
bilesiniz!
"hayatta en büyük intikam yaşıyor olmaktır" ( vedat türkali)

​...(*)
https://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrk%C3%BCn_Ate%C5%9Fle_%C4%B0mtihan%C4%B1)
​