[Turkmath:1632] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1318] Re: Boğaziçi Üniversitesi rektörü seçildi...

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Mon Nov 14 19:31:59 UTC 2016

Elbette kavramsal olarak üniversiteler çalışma ve yönetim biçimlerini kendileri belirlemeli.

Ama fiili durumu da biliyoruz. Çelişki içerisinde doğruyu arıyoruz. Bulamazsınız. Basılan yer çürümüş.

Bir örnek: bir önceki rektörün kendisinden sonraki rektör için yazdıkları. Bu iki rektör üniversitede oyları silip süpürmüştü.
http://www.bolununsesi.com/icerik/haber.asp?id=16206

Türkiye'de araştırma merkezleri, tübitak projeleri, DPT projeleri size neyi çağrıştırıyor?

ZE