[Turkmath:1639] Re: [PROMO] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1318] Re: Boğaziçi Üniversitesi rektörü seçildi...

Oguz Akbilgic oguzakbilgic at gmail.com
Tue Nov 15 16:10:56 UTC 2016

Sayin TMD Uyeleri ve Yonetimi,

"Tipci rektor sultasi yikilsin" ya da "Artik hocalar rektor secimi yuzunden
birbirine dusmesin" diye secimi atamaya cevirenlerden, yarin, "halk
secimlerden sonra birbirine dusuyor" diye genel secimleri kaldirmasini
beklemek abartmak olmaz sanirim. Yapilabilirlik acisindan sorgulanabilir
ama niyet acisindan hic kusku yok.

Tubitak, Tuba, dernekler derken sira, universitelere kayyum atanmasina
geldi. Gordugumuz gibi, birakin suskun kalmayi, yetmez ama evet demek bile
kurtaramiyor hic kimseyi hic bir kurumu. Bu antidemokratik ve cagdisi
uygulamalarla universitelerin parti arka bahcesi (bugun AKP yarin baska
parti) haline getirlmesine TMD olarak ses cikarmaliyiz. Ve bunu, sira TMD
ye gelmeden yapmaliyiz! TMD kapatildiktan yada TMD ye kayyum atandiktan
sonra cikarilan sese kimse itibar etmeyecektir, kendi uyelerimiz de dahil.

Turkiye'deki bir kurumda calismadan bunlari soylemek kolay diyenler
olabilir, boyle dusunmekte belki haklilar da. Ancak en azindan, TMD resmi
agzi ile bu antidemokratik uygulamalari kabul etmedigimizi ifade eden bir
bildirinin yayinlanmasinin sizler tarafindan degerlendirilmesini arz ederim.

Selamlar&Saygilar

Oguz Akbilgic