[Turkmath:2174] Antalya Cebir Günleri ve Bilkent başvuruları

Ergun Yalcin yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Fri Apr 14 07:58:04 UTC 2017

Değerli liste üyeleri,

Bu yıl Antalya Cebir Günleri 17-21 Mayıs 2017 tarihleri arasında İzmir Şirince’de Nesin Matematik
Köyü’nde gerçekleşecektir. Bu yılın ana konuları invariant teorisi, değişmeli cebir, ve cebirsel topoloji.
Bunlarla bağlantılı olarak grup teorisi, temsil teorisi ve füzyon sistemleri konularında konuşmalar olacak.

Katılımcılar için son başvuru tarihi 1 Mayıs 2017, bildiri ve poster sunumu yapacaklar için son
başvuru tarihi 17 Nisan 2017’dir. Sadece üç gün kaldığı için hatırlatmak istedim. Konferans ile
ilgili ayrıntılı bilgi için aşağıdaki websitesini ziyaret edebilirsiniz.

https://matematikkoyu.org/etkinlik-detay.php?egitimkod=118#hakkinda <https://matematikkoyu.org/etkinlik-detay.php?egitimkod=118#hakkinda>

Özellikle davetli listesini incelerseniz ne kadar önemli matematikçilerin toplantıda konuşma
vereceklerini görebilirsiniz. Bütün ilgili matematikçileri bu toplantıya katılmaya davet ediyoruz.

Yine son başvuru tarihi yakın olan başka bir başvuru da Bilkent Üniversitesi Matematik bölümünün
yüksek lisans ve doktora başvuruları. Bu yıl ilk kez erken başvuru kabul edeceğiz. Bunun için de son başvuru
tarihi 17 Nisan 2017. Daha detaylı bilgi için bana yazabilirsiniz yada websitemizi ziyaret edebilirsiniz.

http://www.fen.bilkent.edu.tr/%7Ecvmath/gradprog.html <http://www.fen.bilkent.edu.tr/~cvmath/gradprog.html>

Normal başvuru tarihimiz de 13 Haziran 2017. Yüksek lisans ve doktora yapmayı planlayan tüm
öğrencileri Bilkent’e başvurmaya davet ediyoruz.

Herkese iyi günler dilerim.

Saygılarımla,
Ergün Yalçın