[Turkmath:2189] yeni bir din

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu Apr 27 12:08:08 UTC 2017

Degerli matematikciler,

Bilindigini gibi su ana dunyada yuzlerce belki de binlerce farkli din vardir. Bunlardan bazilari gunese, bazilari inege, bazilari aslana
inandiklari gibi, bazilari da cennete gidenlerin cennette 72 Huri ile yasayacaklarina inanmaktadirlar. Elbette butun bunlar bir takim
gercekleri ya da gercege ulasma kaygisini tasimaktadir.

Su ana kadar matematikle baglantili bir din olmadigi uzerinden hareket ederek, yeni bir din insa ettim: 0=1 Dini.
Bu din kendi kendisini yalanlamaktan tutun da, her turlu celiskiyi uretebilecek nitelikte olup, belki de bu yonuyle gelmis gecmis butun dinlerin
en kuvvetlidir. Bu dine sizi davet ediyor, ve bu dinin uyum aksiyomlarini belirlemek icin katkiarinizi bekliyorum.

Saygilarimla,

Zafer Ercan