[Turkmath:2444] Re: Mafya değil Matematikçi yiz, biz de bazen racon keseriz!

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Wed Aug 23 14:26:30 UTC 2017

Bence . . .  insandan kaynaklı bu gibi konuları . . .bunca uzatıp esnetmek
. . .uzattıkça incelen yerlere düğümler atmak . . . gibi emekli işi nakış
işlemeye   gerek yok . . .

Hepimiz insanız . . . sebepli dahi olsa gaflarımız hata ve kusurlarımızı
sergilemeye kadar giden dikkatsizliklerimiz olur . . . Tabii olmasa daha
iyi . . .

Ben   sebebi samimi olsa da bir dikkatsizlik eseri . . istemeyerek bir
insanı üzdüm . . .Üzdüğüm bana hatırlatılınca . . .hiç bir sebep öne
sürmeden behemahal affımı ve özrümü diledim  . . .Konunun daha fazla
uzamasına ve uzatılmasına pek anlam veremem . .

Bu kadar uzatmaya , ,  bunca meşguliyete . . bunca yorulmaya bilmem  gerek
var mı . . .

Var deniyor sa da,  söylenenlere saygı duymaktan başka . .  benim buna
diyebileceğim bir şey yoktur diyor . . .konu ile ilgili satırlarıma son
noktayı koyuyorum . . .

23 Ağustos 2017 16:34 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>