[Turkmath:2447] Hüseyin Eğinç ve Zafer Ercan arasında y.a. ya karşı oluşturulan kumpanyanın notlarını ele geçirdim:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Aug 23 16:23:51 UTC 2017

Huseyin hocam,
Bugunlerde turkmath listesinden cikmis gozuktugumden (sistemle ilgili
sanirim) yazamiyorum ama disardan okuyorum
Mehmet hocanin kizginligi son derece anlasilir olmasina karsin  su ya da bu
sekilde
yapilan yanlistan dolayi ozurdileyen  icerikli yanıtinizin vermis oldugu
ogreticilik yararli mi yararli. Tesekkur ederiz.
Insanlar dogruyu, dogrudan bulduklarini sanarak hatalarin icinde yuzerler.
Halbuki dogrulari bulabilmek icin hatalarin vermis oldugu emegi bir
gorebilseler,
hatalara cok ve cok tesekkur ederler.
Kahrolsun hatalara yapilan haksizlik...
Bu arada Yilmaz'in gazina gelmeyin lutfen.
Selamlarlar.
Zafer Ercan
(Bu yazimi listeye gonderebilirsiniz)
Bundan seneler önceydi . . .

muhteremlerden insanlık felsefesini öğrenmeye çabaladığım güzel günlerden
birinde . . benden   önceden belirlenen bir konuda düşündüklerimi beyan
etmem  istendiği bir sohbette . .  tecrübesizlik ve yeterince bilgi
edinememiş liğim nedeniyle  kusurlu bir beyan ve herhaklde bir de tavrım
olmuştu . . .
Aman dediğim anda iş işten geçmişti . . .

Üzüle sıkıla tam özür dileyecektim ki . . .

Bir muhterem im fark edilmeyecek çabukluk fakat bir o kadar da nezaket
 içinde ön aldı . . .

Özür dilememe  esrarengiz bir güzellik içinde  engel oldu . . .

ve ekledi . . . "" İnsanı insan eden hatalarıdır .. . insanlık ancak bu
hataların farkındalığı  ile gelişmiştir.    bu hataların tekrarını
 engelleyici düşünceler . .    İnsanlık felsefesinin temelini oluşturur . .
.Yeter ki hata yapabileceğimizin idrakinde olalım . . .Hata yaptığımızı
anlayalım . . .ve . . .hatamızdan dönecek kadar insani  irademizi
biçimlendire bilelim . . . "" demişti.

https://www.youtube.com/watch?v=-SfeC-Mwnm

Hüseyin

Sayın Zafer Ercan . . .

Yılmaz Akyıldız bey . . . nedeni bilinmez ama . . benim türkmath ta
olmamdan son derece rahatsız . .. Bu rahatsızlığını bütün Türkmath a yaymış
ve ısrarla atılmamı tavsiye ediyorken . . .ben sizin bu mesajınızı Türkmath
a taşırsam . . . Bu ekranda ""  atın bunu içerikli "" yeni bir kampanyanın
 başlamasına neden olurum . . .

O yüzden bu mesajın Türkmath a taşınmasını isterseniz Yılmaz beyden rica
etmiş olalım . . .

Hüseyin