[Turkmath:2479] Re: Fwd: Re: yanlış anlaşılmasın!

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Thu Aug 24 16:03:51 UTC 2017

Sayin Avci

Darwin masalinin en koyu mu'minleri, az okumus sehirli ev kadinlaridir.

Darvincilerin hangi canlinin ceddinin hangi canli oldugunu iddia ederken kullandiklari phylogenetic tree'yi nasil yaptiklarini zati aliniz biliyor mu?

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can