[Turkmath:2483] Re: Ne, Ne dir; Kim, Kim dir?

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Fri Aug 25 06:54:02 UTC 2017

Merhaba,

Öğrenci sayılarına ve yaşına bakınca hem ITU hemde ODTÜ  matematik
bölümleri "çok" küçük.  Matematiğin bazı dallarında öğretim üyeleri bile
yok diye bilirim. Her iki üniversite Türkiyenin gözde üniversiteleri.
Fakat ne hikmet ise,  batıdaki gözde matematik bölümleriyle
karşılaştıramıyoruz. Bu sistemin getirdiği bir problem mi yoksa nedir
anlamıyorum .

Bekir.