[Turkmath:2694] TMD çalışmalarına destek olabilecek komiteler

Attila Aşkar AASKAR at ku.edu.tr
Sat Dec 9 05:42:02 UTC 2017

Değerli arkadaşlar,

29 Eylül 2017 deki Genel Kurul'da ve daha öncelerinde de bazı arkadaşlarımızın kişisel duyurularında
Türk Matematik Derneği çalışmalarında katkılar yapabilmek için Komiteler ve belli bir alanda rapor
hazırlamak üzere (İng. Adıyla, ad hoc) çalışma grupları oluşturulması dile getirildi.

Bu görüşler TMD Yönetim Kurulu'nca da benimsendi. Böylece kurullarda görev almaya vakti yetmeyen,
ama katkı yapabilmek isteyen üyelerimizin birikimlerinden yararlanılabilecek. Katılımın yaygınlaşması da sağlanabilecek.

Sizlerden önemli gördüğünüz komitelerin ilgi alanlarını tavsiye etmenizi diliyoruz.
Alan tanımlamakla birlikte, veya belli bir alan tanımlamaksızın bu komitelerde de yer almak isteyenler de
lütfen yine aynı adrese bu isteklerini bildirsinler.

Lütfen isteklerinizi / görüşlerinizi TMD Yönetim Kurulu'nun adresine yollayınız:
tmd at tmd.org.tr<mailto:tmd at tmd.org.tr>
Saygılar ve iyilik dileklerimle,

Attila Aşkar