[Turkmath:1838] Re: BOP II. . . İMRALI CANİSİ ve PKK nın BOP KURGUSNDA AYAK İZLERİ . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Wed Jan 4 09:33:35 UTC 2017

Bu yazı . .  üyesi olduğum diğer sitelerden gelen talepler üzerine pek çok
konu üzerindeki bilgilerimi aktarmak için yazdığım yazı serilerinden sadece
güncel olan bir konuya ait yazmaya başladığım yazı serisinin sadece ilk
 kısmıdır  . . . İkinci kısmı da paylaşılmış ancak şikayet gelir düşüncesi
ile sitenize konmamıştır . . . Sıtenizden bazı arkadaşlar ise duyumları ile
ulaşıp paylaşım istemişlerdir . . .

Sitenizden talep artması halinde yazdığım ve yazmakta olduğum kısımları da
sitenizde paylaşıma koyabilirim . . .