[Turkmath:1841] Re: BOP II. . . İMRALI CANİSİ ve PKK nın BOP KURGUSNDA AYAK İZLERİ . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Wed Jan 4 14:41:14 UTC 2017

Bu yazılanlar bir ders kitabının veya bir araştırmanın neticesi ortaya
çıkan bir araştırma kitabının sayfaları olsun diye değil de . . . Bir
sohbete başlangıç olsun diye   yazılmış satırlardır . . .

Bunların içinde yanlış,  noksan ve hatta gerçek ile hiç örtüşmeyen
 satırlar elbet olacak tır . . .

Bu takdirde bence yapılacak en doğru hareket yanlışların  düzeltilmesi,
noksanların tamamlanması, gerçek ile örtüşmeyen yazımların ise tamamının
reddi ile doğruların bu ekrana yansıtılması şeklinde olmalıdır diye
düşünüyorum . . .

Bu yazılanlar ne bir bilimsel tez . . . ne de  kariyer beklentisi ile
yazılmış satırlardır . . .

Sadece sohbete konu olsun diye yazılmışlardır . . .

Doğru olan satırlar varsa isteyene katkı olur . . .Yanlış olan satırlar
düzeltilerek bu ekrana konursa sohbete katkı verilmiş olur . . . Gerçek
dışı görülen kısımlarda gerçekleri beyan edilerek çürütülür . . .
İnanın ki ben   bu tip eleştirel hareketlerden memnunluk duyar bilgi
zenginliğimi arttırmış olurum . . .

Ancak bunlar olmadan . . .  hangi satır hangi söz . . hangi olay . . .hangi
isim olduğu  belirtilmeden kanıt isteme beyanlarını  samimi olarak
değerlendirmeye kalktığımda . . . müneccimliğe baş vurmam gerekir ki . . .
bunuda yapmam hiç mümkün olamayacağından  . . .istenen kanıt var mı sözü
ile ifade edilmeye çalışılan da kavli mücerret te kalmaya mahkum olur . . .

Bu kısa beyanımdan sonra . . Ricam . . .

Bu bir sohbettir . . . Güncel konudur . . . Doğruların bilinip
yaygınlaşması . . ülkem insanının hayrına olacaktır diye düşünürüm . . .

ekrana konan yazı yetersiz ise  . . .yeterli hale gelmesi için katkıda
 bulunmak . . .
yanlış ise yanlışlarını düzeltmek . . .  gerçeklere ters ise  gerçekler ile
bu ekranı donatmak . . .

benden önce akademisyenlere düşen bir görevdir . . .

Gayem sadece bilginin doğrular ve gerçekler ile donanmış olarak
 paylaşılması . . .

Ben gibi düşünmeyi hiç  sizlerden beklemem asla doğru bir hareket olamaz .
. . Zaten bu benim yapacağım . . .düşünebileceğim   de katiyyen değildir .
. . ve

Klavyede "" Del "" tuşu herkese çok yakındır . . . Basmak ta çok kolaydır
del tuşuna . . .