[Turkmath:1846] DAĞ HAVASI MI DESEM . . .KURTULUŞ COŞKUSU MU DESEM . . . ANDA . .ATAYA . . FEDA OLAN CANLARA SAYGI İLE SADAKAT MI DESEM . . . BEN HEPSİNİ YAŞADIM . . YA SİZ ? ?

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 6 13:08:47 UTC 2017

Biliyorum bu gibi yayınlar bizim Yılmaza sıkıntı verir . . .

Meraktan açsa bile yarısına varmadan Deletler . . . Öfkesi dinmez se bir
ekrana koyduğu kaç satırlık fırça ile bir güzel cilalar göndericis ni . .

Ben bu fırçayı göze alarak her zaman yaptığım gibi bu defada izleyene dağ
havası içinde büyük bir coşku  yaşatacağını düşündüğüm bu videoyu . . .

İyi seyirler dileği ile paylaştım . .