[Turkmath:1861] Re: Fwd: Trump Gorevden Nasil Uzaklastirilabilir (How to remove Trump from office)

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jan 12 13:58:23 UTC 2017

Çok teşekkür ederim   Sn Mehmet can . . .

Ama ben 2000 den bu yana kitap değil dergi  ve gazete dahi okumayı dahi
terk etmiş . . .Lisan fukarasıyım . . .  Bilgilerim 2000  öncesi
kazanımları olan bölük pörcük bilgilerden oluşur . . .

İngilizceyi hiç bilmem Türkçeyi zaten zor beceriyorum . . .

Yine de gösterdiğiniz ilgi ve tavsiyeniz için size tekrar teşekkürlerimi
arz ediyorum . . .