[Turkmath:1863] Fwd: ÇOK DEĞİL HENÜZ 3 SENE ÖNCESİNE KADAR TÜRK TİPİ PADİŞAHIMIZ . . . BİRİNİ SUSTURMAK BASTIRMAK İSTEDİ Mİ . . ONUNLA BİR KÖŞEDE BULUŞUR KONUŞUR ÖNÜNE BİR ŞEYLER KOR SUSTURUR BASTIRIRDI . . .

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jan 12 20:23:50 UTC 2017

​Battığım bir sırada Mehmet İbrahişmiye bir dost eli uzatmıştı bana . . .

Onun Akliağa Rafinerisinden aldığı bir işin taşeronluğunu . . . adi ortak
olduğum Ünalp ile beraber yapmıştım . . .

Sene 76 . . .İşi  beceremedim diyememe ama, boktan nbir rus projesi idi . .
. Rafineriye ne yaptıysam projedeki yanlışları gösteremedim . . .
Kolonların içine 26 lık demirleri sıralayınca  kolon ebadı oluşuyor. . .
Betının geçmesi mümkün değil . . . Teknik yönüyle palplanş yapılması lazım
.. Yokluk var​
maliyet artışı istenmiyor . . .Ruslar burnundan kıl kopartırmıyorlar . .

Olmadı olmadı . . . Mehmetin hakkını hiç ödeyemem . . .

Bir müsait zamanda anlatırım istenirse de . . . şimdi kısa keseyim neyse .
. .

iş uzadı . . . 77  oldu . .  Sendika gitti rafinerinin şalterini indirdi .
. .

Demirel Erbakan Türkeş  milliyetçi cephesi var  . . .

Rafineriler sanayibakanında . . . Oda Türkeş in partisi . . .

Geldimi rafinerinin başına bir deli . . . Elinde var mı  astığını as
kestiğini kes bir buyruk . . .

Adam belinde çift tabanca ile dolaşıyor . . Tabancayı göstermekle
farkındalık peşinde koşuyor . .

Benim işçilerimin hepside mazgirtli . .  Ülkücülerin düşman diye
baktıklarından . .

Her gün bir iki, işçi   rafineride alıkonuyor . . . ağız burun dümdüzx
dövülüyor . . .

Konuyu Işık Çakın a anlattım . . .Işık bey bana adres olarak kontrol amiri
Osman Kulluk u gösterdi . . .
Bir gün odasına gizli girdim . . . Karıştırdım orasını burasını . . . Doğru
çıktı Işık beyin dedikleri . . .

Bilmem ne mahkemesi kuruluyormuş herhafta belli günler . . . JKararlınıyor
. . .o dövülvek bu sakat bırakılacak . . .o kovulcak bu sevişlcek diye . .
.Heyet başkanı bilmem kim sekreter Osamnı el yazısı ile bir dosya karar
hükmü var. .

Ben dosyayı çaldım . . .

Hiç konu etmedim . . . Altlarında bu salak coni müdürün okeyleri imzalara
ve özel notları var . . .

Ben bir süre sessiz kaldım . . .Bakalım ne olacak diye kritik ediyorum . .
. Biraz durur  gibi oldu . .

Ama sonra evime kadar takip edildim . . . Sabaha kadar beklendim . . . Bir
şey yapmıyorlar ama rahatsız ediliyorum . . .

Bir gün üç işçiyi komalık edinceye kadar dövmüşler . . .

Ulen ne isterseniz o garilerden deyip . . .Müdür için randevü istedim . . .

Kulakları çınlasın Işık bey aldı Randevuyu . . .

Cumartesi günü öğleden sonrası . . . Belli ki posamı çıkartacaklar . . .

Gittim . . . Sekreter girin dedi . . . Odada Işık bey var . . . Coni yok .
. . Biraz sonra geldi . .

Belinden çıkardığı silahların namlularını bana çevirerek . . .İfde
alırcasına konuş dedi . .

Tabancaları kaldırın bu masaya yakışmıyor dediğimde . . .

Bana sen mi öğeteceksin neyin yakışıp yakışmadığını deyince ben de sakin
bir şekilde . . .

O masaya o tabanca yakıştığı sürece benim bu odada işim olmaz çünkü ben de
bu odaya yakışmam diyerek ayağa kalkturktım . . .

O Osmandan arakladığım mahkeme karar tutanaklarından birinin kopyasına
masasına bırakıp kapıya yöneldim . . .

Işık bey koştu beni geri çevirdi . .

Bir i,ki kelime konuştuktan sonra . . . BUnların orijinalleri,nin
gazetelerde okunmasını istemiyorsanız,  öncelikle iççilerin can güvenliğini
sağlayın sorumlularıda aalete teslim edin . . .Başka bir diyeceğim yok
deyip müsade isteyerek çıkıp gitmiştim . . .

Çok faydasını gördüm . . .

İşçilerim dayaktan kurtuldular .ç . .

,

12 Ocak 2017 21:44 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>
yazdı:

> [...]
>
> İşte senin bunları söylemen için . . .
>
> Bazen,  sen gibi bazılarının söyledikleri tek kelime bile,  gerçeğin
> ortaya çıkmasında çok şey ifade eder olduğu bir süreçten geçiyoruz . . .
>
> Benim senin kullandığın cümleleri yazmam az dikkat uyandırır . . . Çünkü
> ben yıllardır  ülkücü camiadan çektiklerimi anlatan biriyim. . . Benim MHP
> için ve özellikle de Devletsiz için yazdıklarım . . senin bir satırın kadar
> düşündürücü olmaya bilir . . . Sen gibi bir MHP linin yazacakları na bu
> ekranın çok ihtiyacı var . . .
>
> Gün özellikle Mhp nin konuşulacağı gündür . . .

>>> BU