[Turkmath:1876] Fwd: Ben ne demiştim size kendi hakkımda?

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Tue Jan 17 13:39:48 UTC 2017

İlave:
İçinde insan mehvumu olan hiç bir şeye inanmıyorum demek istemiştim. Attila
gardasimiz bunu her dala çekmiş.
Gerçi matematik hariç diğer konularda da her zaman şüphe faktörüm vardır.
Örneğin bugün çok iyi çalışan quantum un nihai teori olduğuna inanmıyorum...

Demiş bizim Yılmaz . . .

Halbuki  4  sene önceki  bir sohbette ben Yılmaz a . . .  ​
 130817 ... EN KUTSAL, EN İLAHİ, EN EVRENSEL . ...
<https://docs.google.com/document/d/1PlsJI_5fDZaAPdiYUzjCgRXfpzq69eXO1TByLue0-Uc/edit?usp=drive_web>
​
demiştim . . . .

17 Ocak 2017 09:26 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>