[Turkmath:1890] Fwd: ITU68INS Fwd: [HvHO57] Re: RE: By-pass ve büyük kalp ameliyatlarında 'Evrensel çığır

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Thu Jan 19 13:25:14 UTC 2017

Okurken   duyduğum sevinç  ve övünç ile bir an gögsümün kabardığını
gözlerimden damlalar aktığını hissettim. . .

Demek ki her şey dışarıda veya dışarıya   bel  ve göbek bağlayarak değil .
. .öz güven ve imkan yaratarak oluyormuş . . .

İşe bunun   örneği  . . .

Bir de devlet el akıl ve bilime güven desteği verse var ya . . .diyor

Gerisini okuyanlara bırakıyorum . . .