[Turkmath:1897] Fwd: ITU68INS Çok manidar...NEREDENNN...nereye.

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 20 07:15:04 UTC 2017

Çok güzel Şakir  Döşemeciler . . .  Teşekkürler ederim . . .

Paylaşımını defalarca getirdim ekrana . . .

Her getirdiğimde hem öpüldüğümü hissettim . . .hemde dayak yediğimi . . .

Yüce Liderimiz  Atatürk ne kadar çok . . ne kadar büyük işleri sığdırmış
kısacık ömrüne . . .

Kadınımızı, dünyada az sayıdaki ülkede bulunan saygınlıkların ötesine
taşımış,   pek çok avrupa ülkesinde ( iskandinav ülkeleri belçika rusya
gibiülkeler hariç) kadının seçme ve seçilme hakkı   yokken  34 de bu doğal
hak ile buluşturmuş kadınlarımızı . . . Çarşaftan baskıdan kurtulmuş
kadınlarımız  güzellik  yarışmalarına katılmış  . . .

En önemlisi   sıfırdan var olup duyunu umumiyeni,n 115 milyon sterlinlik
borcunu ödeyen  14 yaşında ki tazecik bir devlet . . . kendi yolcu uçağını
yapar hale geliyor . . .

Azim . . .Gayret . . . Çağdaşlık . . . refaha koşturma . . . ilim . .
.bilim . . . sevgi . . .saygı . . .güven . . . engin bir gelecek . . . aş .
. .iç . . .güvence . . . ne ararsan var sulh ve sükun içinde refah içinde
olan bir ülkeden .  . . .

Borç karşılığı alınan  teknoloji ürünlerine esir edilmiş refahıbu ürünlerde
arayan . . . kaosun . . .terörün . . .savaşın . . . huzursuzluk ve
güvensizliğin bölünmenin yaşandığı . . . huzurun yok olduğu insani
değerlerin ipoteği  ile aş a . . iş e . . gelecek garantisine
ulaşılabildiği bir ülke haline geldik . . .getirildik . . .

Ne yapalım . . .  hak ettiğimiz buymuş . . .

Çünkü sahip çıkmadık . . .çıkamadık . . . Cumhuriyetimizin kuruluş
felsefesine . . .

19 Ocak 2017 15:47 tarihinde sakirdosemeciler <sakirdosemeciler at gmail.com>