[Turkmath:1904] Re: Fwd: ITU68INS Çok manidar...NEREDENNN...nereye.

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Fri Jan 20 16:58:29 UTC 2017

Sayin Eginc

Her gun hepimiz yeni bir sey ogreniriz.

Bu gun yeni bir sey ogrenmis olmak istiyorsaniz,

arastirmadan yazmayiniz, yazilariniza kaynak gostermeyi adet edininiz.

Goreceksiniz, cok zor degil.

Bu sozlerim size gereksiz geliyorsa, affinizi dilerim.

Ozurlerimin kabulunu rica ederim.

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can