[Turkmath:2328] Re: [Tmd-uye: 1711] Re: ben de bashghan olmak istiyorum...!

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Mon Jul 3 09:53:24 UTC 2017

Degerli Meslekdaslarim

Baslangicindan beri TMD'nin ve en az kirk seneden beri de AMS (American Math Society)nin uyesiyim.

AMS'de her yil oylarimizi mektupla kullaniriz.

Ama anlasiliyor ki TC Dernekler Yasasi buna olanak vermiyor.

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can