[Turkmath:2344] Fwd: Re: [Tmd-uye: 1728] Fwd: Selman ve Zafer, iki yiğit delikanlı askerler:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Jul 7 12:06:40 UTC 2017

---------- Forwarded message ----------
From: Selman Akbulut <akbulut at math.msu.edu>
Date: 2017-07-06 21:42 GMT+03:00
Subject: Fwd: Re: [Tmd-uye: 1728] Fwd: [Turkmath:2340] Selman ve Zafer, iki
yiğit delikanlı askerler:
To: yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>

Dogru :) kisa pantolon geymis oldugumdan (simdide geyiyorum ya), vede
hayatimin 68 yilini TR ve ABD arasinda mekik dokuyarak gecirmis oldugumdan
ben ne TR yi nede ABD yi bilirim, hele feto meto anlamam cahilligime verin.

not: Yilmaz once masonlar simdide fetoculer mi tesrif etti?whose next?
tapinak sovelyeleri mi? :) saka bir tarafa, benden musade
​,​
​enough
said.

Selman