[Turkmath:2378] Re: [Tmd-uye: 1762] Re: Saygılarımla bir yaz dönemi notu

H. Turgay Kaptanoglu kaptan at fen.bilkent.edu.tr
Mon Jul 24 14:49:26 UTC 2017

Merhaba,

Attila Aşkar'in yolladığı yazıda şöyle bir ibare var:

"... Ankara Şubesi üyesi olup geniş bir çevreden saygı gören ve önceden
telefonla iznini aldığım bir meslektaşımızın Yönetim Kurulu adaylığı için
ismini de yazdırmıştım. Ne yazık ki, oy verip verememe tartışması
sırasında bu isim de bazı Ankara Şubesi üyeleri tarafından sildirildi.
..."

Burada "sildirildi" kelimesi çok yanlış kullanılmış.

O toplantıda oturum başkanı Hüsnü Erbay, telefonla izni alındığı söylenen
Turgut Önder'in adını tahtaya adaylar listesine hemen yazdı orada
bulunmamasına rağmen.  Ama her ne hikmetse orada bulunan ve benim aday
gösterdiğim Okay Çelebi ve Billur Kaymakçalan'ın adını yazmayı sonuna kadar
reddetti.  Tamamen aynı kategorideki 3 kişiden birinin adı yazılırken, diğer
ikisi hiç bir şekilde yazılmadı.  Sonunda benim, üçünün eşit şekilde
değerlendirilmesi ısrarımla, oturum başkanı, Turgut Önder'in adını sildi.
Yoksa ben ve bazı üyeler aday olmak isteyen her üyenin adının aday olarak
yazılıp seçime öyle gidilmesi taraftarıydık baştan beri ve tahtaya yazma
işlemine de bir müdahalemiz olmadi.  İki üyeyi yazmayan da, bir üyeyi silen
de oturum başkanıdır, başka bazı üyelerin ısrarı ile.

H. Turgay Kaptanoğlu