[Turkmath:2381] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1762] Re: Saygılarımla bir yaz dönemi notu

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Mon Jul 24 15:56:28 UTC 2017

Teşekkürler . . .

Sayın Zafer Ercan   çok güzel anlattı . . .

Özgürlük kavramı iyi ve güzel bir kavramdır . . .  Ama her isteyenin
istediği gibi  . . .ergi elinde bulunduran   işine geldiği gibi. . .
 özellikle kavramın içeriğine yeterince vakıf olamayanların tayin ettiği
ölçü   ve tarifler   kullanılmamalı tabii . . .

Doğru mu değil mi . . .daima tartışma konusu olasa da . . .
Yaşayan   tüm canlıların başına ne geliyorsa . . . özgürlük kavramını .
..eline geçirenin dilediği gibi avkıp burkmasından geliyor . . .  diye çok
düşünmüşümdür . . .

Matematikçi olmamam dolaysıyla . . . sayılara . . .rakamlara   özgürlük
husunda çok bir bilgim yok . . .
Ama yinede diyorum ki . . . İnsanlar şu anda   sayıları,  rakamları  özgür
  bırakacak kadar ne bilim de ve ne de teknolojide gerekli konuma elebilmiş
değiller . . .

Böyle bir durumda . .  sayıların rakamların özgür kaldığını inan ki
düşünemiyorum . . .

İnsan . . .Analitik Gelişimini henüz tam tamamlamamışken . . birileri çıkar
da sayıları rakamları bir  özgür bırakacak olsa . . . insan ın hali ne olur
. . .bilemiyorum . . .