[Turkmath:2262] Re: feodalizm, pi sayisi ve 3.14

Timur Karacay tkaracay at baskent.edu.tr
Sat Jun 3 07:30:30 UTC 2017

Çağdaş ve hatta bütün uygarlıkların temelinde yatan sayıların çoğu  Pi
sayısı gibidir. Onlarla kesin işlem yapamayız. Pi sayısı çoğumuzun kesin
saydığı dört işlemin  kesin olmadığını görebilen insanlara gösterir.
Gelecek kuşakların dört işlemi kesine kavuşturan yöntemi bulma peşinde
olacaklarını tahmin edebiliriz. Çemberden kareye geri dönünce, dört
işlem yöntemimiz nasıl değişecek  onu göremiyorum. Zafer görüyorsa bir
an önce açıklasa iyi olur.

T.Karaçay

believed to be clean.