[Turkmath:2305] Re: [Tmd-uye: 1689] ben de bashghan olmak istiyorum...!

Tuncay BAŞKAYA tuncay.baskaya at atilim.edu.tr
Fri Jun 23 09:14:22 UTC 2017

Yılmaz, Okay bey TMD’ye, en azından son genel kurulda, başkan olmak için bir çaba harcamadı. Sadece Yönetim Kuruluna aday gösterildi.

Ama TMD Ankara Şubesi üyelerine TMD Yönetmeliğini açık hükmüne rağmen  oy kullandırılmadı ve seçim tamamlandı!!!

TMD Başkanı kim olursa olsun ve nasıl seçilirse seçilsin TMD’yi yaralamama adına benim TMD Başkanına, TMD Başkanı olarak saygım var.

Tuncay BAŞKAYA