[Turkmath:2064] Re: Mesaj kalabaligi ve Listenin islevsizlestirilmesi

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Mar 7 18:14:55 UTC 2017

> Büyük olasılıkla bu listenin en yaşlı üyesi benim.

hooop hop, mehmet can
bu gurubun en yaşlı üyesi nasıl sen oluyorsun?
daha bizde ne canlar var bilmiyormusun?
ben 47 doğumluyum
barış kendirli benden yaşlıdır
uluğ çapar, timur karaçay...
daha bizde ne canlar var..
(kahve hane üslubumuzu küçümsemeyelim arkadaşlar,
kültürümüzün bir parçasıdır, ben hala fırsat buldukça kemal sunal ve şener
şen filmleri seyrederim. geçenlerde mahkemem vardı, bu yaşımda bile haklı
olsam dahi hakim karşısında titrerim. Avukat kullanmam, mahkemeye gitmeden
önce "davacı" filmini bir defa daha seyrettim..
https://www.izlesene.com/video/davaci-1986-79-dk/8845343)

Coşkunuzer/Can (ZE  bekleniyor her an)
polemiği için diyeceğim:
geçenlerde bu konuda Ali Nesin: