[Turkmath:2139] Re: [Tmd-uye: 1576] Alexander Grothendieck, barışseverlik ve Kıvanç Ersoy'un duruşması

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Mar 29 19:43:44 UTC 2017

Sevgili Feza
Grothendieck ile Kıvanç Ersoy kardeşimizi birleştirmeniz ne güzel.
Elbette ki Kıvanç'ın başına gelenleri takip ediyorum. Yarın o mahkeme
salonunda olmak çok isterdim, lakin İstanbul bana fiziken ve manen
artık çoook uzak.
​İnanıyorum ki yarın Kıvanç o salonda yalnız olmayacak, yalnız
hissetmeyecek. Geç de olsa bu çağırım İstanbuldaki meslektaşlarıma.
Tek isteğimiz: hürriyet ve adalet!

AG ve KE yi birleştirdiğiniz için tekrar teşekkürlerimle.