[Turkmath:2207] Re: Konferans sahte olabilir

Mustafa Akgul akgulxx at gmail.com
Fri May 5 04:03:21 UTC 2017

Benim dikkatimi  ceken bazı kucuk  noktalar:

Bir banka hesabı verilmemiş.,
kapıda  ödeyebilirsiniz denipor.
ote yandan  receiptlerin  yandex hesabına  gonderilmis  deniyor
ve de kayıtlar doldu  deniyor.
ben işin icinden cikmadım

("bir duzenleyeciye mektup yazarsanız,  bir yolunu buluruz " ,  her şeye
tuz ekiyor)

Anlaşılan  3 sunum yapılacak, uluslarası sunum/yayın  fabrikası,  izlenimi
 veriyor

Bir diger konu: dinleyici kategorisi

dinleyici olarak katılmka mumkun. Şayet  katılım  sertıfıkası  istiyorsanız
 100 TL vermelisiniz
istemiyorsanız, katılabilirsiniz demek mi?

  ogrenciler katılabilsimsinler icin

bugun 5 mayıs. program niye yayınlanmıyor?
 soldaki menude  progromı baslıgını ben goremedım.

Saygılar
Mustafa  Akgul