[Turkmath:2215] Re: Konferans sahte olabilir

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri May 5 14:38:10 UTC 2017

Ben de Can Mehmet bey gibi köylülükten hala kurtulmaya çabalayan bir
faniyim. Biz matematikçiler evreni anlamaya çalışan fizikçiler için
bulunmaz nimetleriz, (Erdal Beyin arkadaşı Wigner bunu bir makalesinde çok
güzel ifade etmiştir:
https://www.dartmouth.edu/~matc/MathDrama/reading/Wigner.html ).
Dün akşam YouTube de canlı yayında Mehmet Bey'in de okulu İTÜ
fizikçilerimizden Kerem Cankoçak CERN den "Tasarlanamayan Evren" konulu çok
güzel bir sohbette bulundu. Bütün köylülere tavsiyemdir:

https://youtu.be/taErVG3qJZ4