[Turkmath:2228] : "ZAFER ERCAN'ı NASIL ÖLDÜREBİLİRİM..?" yazıma küçük ama mühim bir ilave:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun May 14 06:21:04 UTC 2017

demek istediğim, ben zafer i "öldürmek" istemem de haklıyım!
bana daha başka büyük zararları da oldu bu zat ın ama burada anlatamam...
kendisini de doğru dürüst tanımam. hayatımda sadece 2 defa gördüm. birisi
ayak üstü antalya cebir günlerinde, diğeri şafak alpay ın emekli olma
gecesinde, 5 dakikalığına bir rakı masasında,  o geceden bir de hatıra
resmimiz var (ekde), görenler sanırlar bunlar kanka ve çete. alakası yok!
herkese iyi pazarlar.