[Turkmath:2241] şu feleğin işine bak!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sat May 20 02:15:53 UTC 2017

Dün akşam bugün içinde "*siz aziz ve muhteşem (pardon muhterem)
seyircilerimize*" şu mesajı atmayı düşünüyordum:

Bir Can'dan diğer Can'a
Selda Balcan'dan Mehmet Can'a gitsin:
*"adaletin bu mu dünya?"*
https://youtu.be/wOWzeKVKpXE

ki
bu sbah bir de baktım Mehmet Can dan şu mesaj ekrana düşmüş:
*Sayin Ercan*

*Cabalarinizi destekliyorum.Sayın Ömer Akın arkadasim Harran soygununun
hesabını vermeye yanasmadi. Bizim Üniversitemizde hemen her hafta bir
konferans oluyor.Bazen konferansı duzenleyenler tebliğ sunmak isteyen olsa
bile dinleyicileri olmadigindan sınıflara dalıp öğrencileri götürmek
istiyorlar ve fena halde tersleniyorlar.Katılımcılar paraları devletten
alıp organizatöre aktarıyor. Uluslararası konferansa katıldık diye yemin
etseler başları agrimaz. Bosna'da devlet kesesinden tatil.Mehmet Can*