[Turkmath:2248] Re: ayni konu!

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Tue May 23 14:35:42 UTC 2017

Sayin Ercan

Ali Ulger'in o yanlis gorusune kendim adina itiraz etmedim. Aralarinda 50 yilimi gecirdigim Turkiye Matematikcileri adina itiraz ettim.

Yalcin kucuk hadisesi genellemecilerin (Ali Ulger'i haric tutuyorum) ahmakligina ve sigligina cok iyi bir ornek olmus.

Ali Ulger'i Bogazici Universitesinde tanidim.

Bu elitist tutumu onun matematik hayatina yon verdi.

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can