[Turkmath:2252] Avukati aradi

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu May 25 08:12:53 UTC 2017

(Az onceki iletinin duzeltilmis hali)

Aşagidaki aciklamayi listede paylasmistim. Rektor Vatan Karakaya'nin avukati oldugunu soyleyen kisi, telefonda ima etmek istedigim birseyin olup olamdigini sormaktadir.
Demek istedigim acikca sudur:

Bu tur uluslararasi konferanslarin duzenlenmesi, ozellikle seref uylerinin resimde oldugu gibi ( https://omtsa.ahievran.edu.tr/icerik/honorarycommittee ) kuvvetli irade
beyan etmeleri, turk matematigini sahlandiracaktir.

Katilim ucreti 350 dolar feda, katilimcilara verilecek ''uluslararasi konferansa katilmistir'' belgesi ana sutu gibi helal olsun.

Tanri turk matematikcileri, Zeus yunan matematikcilerini korusun.

ZE