[Turkmath:2254] Fwd: W-X-Q harfleri müfredata girdi

Timur Karacay tkaracay at baskent.edu.tr
Sat May 27 22:10:34 UTC 2017

-------- İletilmiş İleti --------
Konu: 	W-X-Q harfleri müfredata girdi
Tarih: 	Sat, 27 May 2017 20:03:22 +0300
Kimden: 	W-X-Q harfleri müfredata girdi <bilgi at turkiyeegitim.com>
Kime: 	tkaracay at baskent.edu.tr

Eğitim Haber - Güncel Eğitim ve MEB Personel Haberleri Portalı
Türkiye Eğitim <http://www.turkiyeegitim.com/>

  Batman'da patlama: 1 ölü, 1 yaralı

Batman'ın Kozluk ilçesi Yedibölük köyü mevkiinde, teröristlerce yola
tuzaklanan el yapımı patlayıcının, karakola malzeme götüren ve
içerisinde sivillerin bulunduğu otomobilin geçişi sırasında infilak
ettirilmesi sonucu bir kişi hayatını kaybetti, bir kişi
<http://www.turkiyeegitim.com/batmanda-patlama-1-olu-1-yarali-85891h.htm>

  Siirt’te çatışma: 1 şehit, 1 yaralı

Siirt'in Eruh ilçesi kırsalında güvenlik güçleri ile teröristler
arasında çıkan çatışmada 1 asker şehit oldu, 1 asker yaralandı.
<http://www.turkiyeegitim.com/siirtte-catisma-1-sehit-1-yarali-85890h.htm>

  FETÖ'nün 531 Kişilik Yeni İstihbarat Listesi

Kaynak Holding’e ait Sürat Teknoloji şirketinde ele geçirilen bir hard
diskten, FETÖ’nün kamu ve özel şirketlerdeki istihbarat ağının 531
kişilik listesi çıktı.
<http://www.turkiyeegitim.com/fetonun-531-kisilik-yeni-istihbarat-listesi-85889h.htm>

  Son Dakika! Öğretmenlerin İl İçi Başvuru Süresi Uzatıldı

MEB'DEN Öğretmenlerin İl İçi Başvurusu İle İlgili Önemli Duyuru
<http://www.turkiyeegitim.com/son-dakika-ogretmenlerin-il-ici-basvuru-suresi-uzatildi-85888h.htm>

  Görmez, FETÖ başına mektup göndermedi - Peki ortalığı kim karıştırıyor?

Görmez, FETÖ başına mektup göndermedi. Peki ortalığı kim karıştırıyor?
<http://www.turkiyeegitim.com/gormez-feto-basina-mektup-gondermedi-peki-ortaligi-kim-karistiriyor-85883h.htm>

  Bursa Milli Eğitim Müdürü görevden alındı

Bursa İl Milli Eğitim Müdürü olarak yaklaşık 3 yıldır hizmet veren Veli
Sarıkaya, bakanlık kararıyla görevden alındı
<http://www.turkiyeegitim.com/bursa-milli-egitim-muduru-gorevden-alindi-85879h.htm>

  Darbe yargılamasında ilk beraat kararı

FETÖ'nün 15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından 17 Temmuz'da
tutuklanarak cezaevine konulan ve 9 aydır tutuklu bulunan Adıyaman İl
Jandarma Asayiş Müdürü Yarbay Gurbet keskin yargılandığı mahkeme
tarafından hakkında beraat kararı verildi.
<http://www.turkiyeegitim.com/darbe-yargilamasinda-ilk-beraat-karari-85881h.htm>

  Aydınlı öğretmen NASA’da astronot eğitimine gidecek

Aydınlı fizik öğretmeni Erkan Akar, dünya genelinde yaklaşık 4 bin
kişinin başvurduğu NASA'da 50 kişiye verilecek astronot eğitimine
Türkiye'den katılmaya hak kazanan iki eğitimciden birisi oldu.
<http://www.turkiyeegitim.com/aydinli-ogretmen-nasada-astronot-egitimine-gidecek-85880h.htm>

  W-X-Q harfleri müfredata girdi

MİLLİ Eğitim Bakanlığı'nın (MEB) yeni uygulamasıyla okullarda ilk kez
Türkçe dersi kapsamında alfabede olmayan w-x ve q harfleri müfredata
girdi
<http://www.turkiyeegitim.com/w-x-q-harfleri-mufredata-girdi-85869h.htm>

  MEB 2017 Yıl Sonu İşlemleri Yazısı

MEB Sene Sonu İş ve İşlemleri Hakkında Resmi Yazı
<http://www.turkiyeegitim.com/meb-2017-yil-sonu-islemleri-yazisi-85871h.htm>

Türkiye Eğitim sitesinden bülten almak istemiyorsanız tıklayınız.
<http://www.turkiyeegitim.com/mail_list_remove.php?type=2&email=tkaracay@baskent.edu.tr>

Mail Count

--
dangerous content by *MailScanner* <http://www.mailscanner.info/>, and is